twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Wednesday, March 23, 2011

aku yang kelemasan

"AKU" bukan nama sebenar.. telah lama berkhidmat di hospital Sultanah Aminah JOHOR BAHRU.. jasanya sgt banyak.. tp apakan daya.. tiada siapa mengendahkannya.. malah di biarkan terabai.. "AKU" sendiri bukan meminta apa2.. cuma tolong lah sedikit.. beri bantuan.. "AKU" sudah hampir kelemasan.. tp apakan daya.. "AKU" tiada tempat utk mengadu..


begitulah kisah "AKU".. di sebabkan kisah "AKU" tersebut.. sy cuba menjejaki "AKU" tersebut.. yaa.. memang benar.. beliau hampir kelemasan.. dlm keadaan yg amat menyedihkan.. beliau masih lagi berbakti.. mencurah jasa kepada org ramai tanpa meminta balasan apa apa.. di sini sy sertakan sedikit gambar beliau "AKU"..

-ini gambar pertemuan pertama sy dgn "AKU" pada 10 feb 2011 jam 9.42pagi-

kesian "AKU" ni dia tertanam separuh... tinggal kepala dia je.. cuba kita yang kena tanam mcm tu.. apa perasaan anda? dalam pertemuan pertama sy tak dpt nk menemu ramah bersama "AKU" di sebabkan ada individu tidak senang dgn kehadiran sy.. maka sy beredar dgn harapan sy akan kembali utk menemu ramah "AKU"

akhirnya setelah hampir sebulan lebih.. sy berkesempatan menemu ramah "AKU" pada 23 mac 2011 jam 8.15pagi

-gambar pertemuan kedua sy bersama "AKU" pada 23 mac 2011 jam8.15pagi-

kisah "AKU" boleh di baca pada awal posting ini.. di harap adalah pihak yg sudi tampil untuk membantu "AKU" ini.. kesian pada beliau..

semasa sy hendak meninggalkan "AKU".. masih terbayang di raut wajahnya yg sgt mengharapkan nasibnya akan terbela..  sama sam kita doakan.. Amin

p/s : "AKU" dlm cerita ini adalah encik pili bomba.. hehehe xde kene mengena dgn sesiapa yg masih hidup ataupun yg telah meninggal dunia

2 comments:

Nurul Afifah said...

sian gila dkat AKU

Anonymous said...

hahaha,,bende ni la yg aq wat main dulu..lari-lari keliling benda tu..whhahahaha

aku yang kelemasan

"AKU" bukan nama sebenar.. telah lama berkhidmat di hospital Sultanah Aminah JOHOR BAHRU.. jasanya sgt banyak.. tp apakan daya.. tiada siapa mengendahkannya.. malah di biarkan terabai.. "AKU" sendiri bukan meminta apa2.. cuma tolong lah sedikit.. beri bantuan.. "AKU" sudah hampir kelemasan.. tp apakan daya.. "AKU" tiada tempat utk mengadu..


begitulah kisah "AKU".. di sebabkan kisah "AKU" tersebut.. sy cuba menjejaki "AKU" tersebut.. yaa.. memang benar.. beliau hampir kelemasan.. dlm keadaan yg amat menyedihkan.. beliau masih lagi berbakti.. mencurah jasa kepada org ramai tanpa meminta balasan apa apa.. di sini sy sertakan sedikit gambar beliau "AKU"..

-ini gambar pertemuan pertama sy dgn "AKU" pada 10 feb 2011 jam 9.42pagi-

kesian "AKU" ni dia tertanam separuh... tinggal kepala dia je.. cuba kita yang kena tanam mcm tu.. apa perasaan anda? dalam pertemuan pertama sy tak dpt nk menemu ramah bersama "AKU" di sebabkan ada individu tidak senang dgn kehadiran sy.. maka sy beredar dgn harapan sy akan kembali utk menemu ramah "AKU"

akhirnya setelah hampir sebulan lebih.. sy berkesempatan menemu ramah "AKU" pada 23 mac 2011 jam 8.15pagi

-gambar pertemuan kedua sy bersama "AKU" pada 23 mac 2011 jam8.15pagi-

kisah "AKU" boleh di baca pada awal posting ini.. di harap adalah pihak yg sudi tampil untuk membantu "AKU" ini.. kesian pada beliau..

semasa sy hendak meninggalkan "AKU".. masih terbayang di raut wajahnya yg sgt mengharapkan nasibnya akan terbela..  sama sam kita doakan.. Amin

p/s : "AKU" dlm cerita ini adalah encik pili bomba.. hehehe xde kene mengena dgn sesiapa yg masih hidup ataupun yg telah meninggal dunia