twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Wednesday, February 16, 2011

ANONYMOUS TETAP KAWAN AKU

hehe.. aku da bukak ruangan komen utk semua org termasuk En/Pn anonymous kite.. so jemput la semua buat kacau dalam nih.. hahahaha... tu je harini aku nk merepek.. 


tp biasa org yg xnk kawan dgn aku je guna nama anonymous nih.. xpela.. aku tahu sape aku.. sebab tu ramai xnk kawan.. 

jgn lah bagi alasan tak tahu buat open id.. senang je sebenarnya.. ke nk aku buat tutorial? ni aku da buka utk semua... harap xdelah golongan yg baling batu sembunyi tangan ye.. aku tetap anggap semuanya kawan aku... 


kamu sopan kami segan

4 comments:

Abang Zul (9W2FLY) said...

"harap xdelah golongan yg baling batu sembunyi tangan ye"

Seperti pernah kudengar ayat itu, tapi dimana ya?

Abg pulak dah lock Anonymous.

Tak tahan beb...

Niat yg baik boleh jadi haru biru kaler hijau bila yg nak serbu tak pakai helmet tu masuk.

Mudahan lepas ni tak la sampai nak kena moderate komen pulak.

Adess...

'tiada yang lebih indah selain dari kejujuran'

amoi_brand (hann) said...

haha.. pernah dgr ke ayat tu?? haha

harap mcm tulah.. tp rasa xde kot yg nk buat hal kat blog baru nih.. hehe tunggu dan lihat.. kalau ada.. terpaksalah block terus..

nk moderate komen tu da tahap blogger elit da tu.. haha.. lama lagi nk sampai tahap tu..

Myst3Rious!! said...

ha ha ha ha
raksasa aku da jengah blog ko neh
berat sangat weh lambat nye la nak tunggu...
anonymous bukan xmo kawan ngan ko
tapi dia adalah manusia pemalu...
banyak isi berguna

amoi_brand (hann) said...

ala mys.. berat ke? aku guna semuanya basic lah.. xkan berat jugak??

ANONYMOUS TETAP KAWAN AKU

hehe.. aku da bukak ruangan komen utk semua org termasuk En/Pn anonymous kite.. so jemput la semua buat kacau dalam nih.. hahahaha... tu je harini aku nk merepek.. 


tp biasa org yg xnk kawan dgn aku je guna nama anonymous nih.. xpela.. aku tahu sape aku.. sebab tu ramai xnk kawan.. 

jgn lah bagi alasan tak tahu buat open id.. senang je sebenarnya.. ke nk aku buat tutorial? ni aku da buka utk semua... harap xdelah golongan yg baling batu sembunyi tangan ye.. aku tetap anggap semuanya kawan aku... 


kamu sopan kami segan